Opieka nad sklepami
Twój sklep internetowy w rękach fachowców. Zajmiemy się wszystkimi kwestiami technicznymi tak abyś mógł w spokoju zająć się zarabianiem pieniędzy. Z nami osiągniesz jeszcze wyższe obroty!
Dla każdego typu biznesu
Bieżące aktualizacje
Rozwój sklepu
Usuwamy usterki
Twój sklep = nasz priorytet
Posiadamy ponad 10-letnie doświadczenie w obsłudze serwisów opartych o WordPress oraz WooCommerce. Potrafimy rozwiązać najbardziej skomplikowane problemy.
30-dniowa gwarancja satysfakcji
Wiemy, że będziesz usatysfakcjonowany współpracą z nami i aby to udowodnić każdy zakup dowolnego planu opieki obejmujemy 30-dniową gwarancją zwrotu pieniędzy. Zgadza się! Zwrócimy 100% Twoich pieniędzy, jeśli nie będziesz zadowolony z naszej usługi w ciągu 30 dni od rejestracji.
Chcesz otrzymać 2 miesiące gratis? Wybierz plan roczny.
OneNet Admin Sklep
-
Aktualizacje WordPress - co tydzień
-
Kopie zapasowe - co 12 godzin
-
Monitorowanie szybkości sklepu
-
Monitorowanie bezpieczeństwa
-
Czas reakcji na zgłoszenie - do 12 godziny
OneNet Admin Sklep Plus
-
Aktualizacje WordPress - co tydzień
-
Kopie zapasowe - co godzinę
-
Monitorowanie szybkości sklepu
-
Monitorowanie bezpieczeństwa
-
Bezpłatne godziny pracy specjalisty - 2 / miesiąc
-
Środowisko testowe
-
Bezpłatne usunięcie wirusów
-
Czas reakcji na zgłoszenie - do 6 godzin
-
Dostęp do wtyczek premium
OneNet Admin Sklep Max
-
Aktualizacje WordPress - co tydzień
-
Kopie zapasowe - co godzinę
-
Monitorowanie szybkości sklepu
-
Monitorowanie bezpieczeństwa
-
Bezpłatne godziny pracy specjalisty - 4 / miesiąc
-
Środowisko testowe
-
Bezpłatne usunięcie wirusów
-
Bezpłatna optymalizacja sklepu
-
Dostęp do wtyczek premium
-
Priorytetowe wsparcie techniczne
-
Czas reakcji na zgłoszenie - do 2 godzin
Porównanie planów opieki nad sklepami WooCommerce
Aby zobaczyć wszystkie warianty przesuń poniższą tabelę w prawo lub w lewo.
Podane ceny są cenami netto.
Powyższe plany obejmują opiekę nad serwisami niezawierającymi indywidualnych rozwiązań programistycznych.
Skontaktuj się z nami jeżeli jesteś zainteresowany indywidualnym planem opieki nad serwisem.
Opieka nad sklepami WooCommerce
Aktualizacje
Kopie zapasowe
Bezpieczeństwo
Rozwój sklepu
Optymalizacja
Wsparcie techniczne
Raportowanie
Analityka i SEO
Najczęściej zadawane pytania
Jakie dane są potrzebne do rozpoczęcia opieki nad sklepem?
Potrzebować będziemy konta z uprawnieniami administratora WordPress oraz konto FTP z dostępem do plików serwisu. Po otrzymaniu powyższych informacji będzie możliwe zaimplementowanie wszystkich funkcji opisanych w wybranym przez Ciebie planie opieki nad sklepem WooCommerce.
Czy ma znaczenie w jakiej firmie mam wykupiony hosting?
Sklepy internetowe powinny być hostowane na serwerach typu VPS, które posiadają większe zasoby niż hosting współdzielony. WooCommerce wymaga większej mocy obliczeniowej niż standardowa strona internetowa. Hosting powinien to odzwierciedlać.
Jeżeli nie jesteś zadowolony z usług firmy hostingowej to możemy polecić kilka, które spełnią wymagania Twojego serwisu lub dokupić oferowany przez nas hosting VPS lub na platformie Google Cloud Platform. Skontaktuj się z nami aby poznać szczegóły oferty hostingu.
W jaki sposób chronicie moją stroną?
Korzystamy jedynie ze sprawdzonych i legalnie kupionych wtyczek. W Twoim sklepie będziemy regularnie wykonywać skanowanie w poszukiwaniu luk w zabezpieczeniach. Co kilka minut sprawdzamy czy Twój sklep jest dostępny dla klientów i wolny od usterek.
Wykonujemy również regularne kopie zapasowe plików oraz bazy danych Twojego sklepu.
Możesz spać spokojnie wiedząc, że czuwamy nad bezpieczeństwem Twojego serwisu.
Czy muszę podpisywać umowę długoterminową?
Nie musimy podpisywać umowy długoterminowej. Nasze usługi mogą być świadczone z miesiąca na miesiąc a Ty możesz zrezygnować z wybranego planu obsługi sklepu w dowolnym momencie.
Możesz również wybrać opiekę w rozliczeniu rocznym w ramach, której otrzymasz 2 miesiące gratis.
Jesteśmy tak pewni, że będziesz zadowolony z naszych usług, że oferujemy 30-dniową gwarancję satysfakcji. Jeżeli nie będziesz zadowolony z naszych usług to zwrócimy Tobie pieniądze!
Co jest zawarte w drobnych pracach?
Jako drobne pracy uznajemy każde zadanie, które jesteśmy w stanie wykonać do 30 minut.
Przykłady drobnych prac: dodanie nowego wpisu na blogu, dodanie nowej podstrony, zmiana logo lub innych grafik, instalacja wtyczki.
Za drobne prace nie są uznawane np. modyfikacje motywu graficznego, zaprogramowanie nowych funkcji, projekty graficzne (modyfikacja szaty graficznej serwisu, projektowanie banerów, projektowanie logo), modyfikacje wtyczek, integracje z zewnętrznymi programami CRM lub do wysyłki produktów.
Czy mogę zmienić plan na inny?
W przypadku rozliczenia miesięcznego możesz zmienić wybrany plan na inny w dowolnym momencie. Nowy plan będzie obowiązywał od kolejnego miesiąca.
Przy rozliczeniu rocznym nie ma możliwości zmiany planu aż do momentu wygaśnięcia aktualnie wykupionej usługi.
Czy oferujecie zniżki na obsługę wielu serwisów?
Tak, przy opiece nad 2+ serwisami oferujemy 5% zniżki na wszystkie wybrane plany opieki.
Możesz również łączyć plany opieki nad stronami oraz sklepami WooCommerce.
Czy oferujecie indywidualne plany opieki nad stronami?
Dla najbardziej wymagających klientów jesteśmy w stanie przygotować indywidualną ofertę stałej opieki nad sklepem internetowym. W tym celu prosimy skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Jakie metody płatności obsługujecie?
Za wybrany plan opieki możesz zapłacić przelewem tradycyjnym, za pomocą szybkich płatności Przelewy24, PayPalem lub kartą kredytową.
Kiedy przysługuje mi zwrot z tytułu 30-dniowej gwarancji?
Oferujemy pełny zwrot poniesionych przez Ciebie kosztów przez pierwsze 30 dni świadczenia usługi opieki nad serwisem. Jeżeli nie będziemy w stanie rozwiązać Twojego problemu z naszą usługą to w przeciągu 7 dni od zgłoszenia zwrotu, przekażemy go na Twoje konto bankowe.
Zwrot nie przysługuje po upływie 30 dni oraz w sytuacji gdy musieliśmy wykonać dodatkowo płatne oczyszczenie strony z wirusów.
Czy mogę zrezygnować w dowolny momencie?
W przypadku wyboru planu miesięcznego możesz zrezygnować z opieki w dowolny momencie. Nie podpisujemy umowy długoterminowej więc nie zapłacisz żadnych kar.
Przy rozliczeniu rocznym zrezygnować możesz po zakończeniu obowiązywania wykupionego planu opieki.
Jakie są wasze godziny wsparcia?
Pracujemy w godzinach 9 – 18, od poniedziałku do piątku.
Czy oferujecie hosting?
Oczywiście. W naszej ofercie dostępny jest hosting na platformie Google Cloud Platform wraz z optymalizacją LiteSpeed. Hosting posiada funkcję automatycznego skalowania w przypadku wzrostu liczby odwiedzin, środowisko testowe, dedykowane narzędzia zabezpieczające sklep oraz dodatkowe, codzienne kopie zapasowe.
Rozliczenie następuje na bazie zużytych zasobów i zazwyczaj nie przekracza 150 zł netto / miesiąc.
Nasz hosting nie pozwala na zarządzanie pocztą email. Sugerujemy korzystanie z oprogramowania dedykowanego dla kont email typu G Suite lub Office 365.
Mam problem z moim sklepem. Czy możecie go naprawić?
Staramy się dopilnować aby Twój sklep internetowy działał bezproblemowo, ale czasami zdarzają się sytuacje, na które nie mamy wpływu, np. dodasz nową wtyczkę, które spowoduje błędy w działaniu serwisu. Możesz więc chcieć abyśmy naprawili ją za Ciebie.
W ramach wybranego planu opieki nad serwisem co miesiąc otrzymujesz określoną ilość godzin bezpłatnej pracy specjalisty WordPress do wykorzystania na prace programistyczne, graficzne lub wprowadzanie treści. Jeżeli będziemy mogli naprawić powstały problem w ramach przydzielonych, bezpłatnych godzin pracy specjalisty to naprawimy go bez dodatkowych opłat.
Jeżeli jednak problem będzie wymagał większego nakładu pracy to taka usługa będzie musiała zostać wyceniona oddzielnie. Przedstawimy Tobie konkretną wycenę oraz czas potrzebny na naprawienie danego problemu i po jej zatwierdzeniu rozpoczniemy prace.
Moja strona została zhakowana. Czy możecie ją naprawić?
Jeżeli jesteś naszym klientem i posiadasz wykupiony plan opieki OneNet Admin Sklep Plus lub OneNet Admin Sklep Max to bezpłatnie usuniemy wirusy i malware z Twojego sklepu WooCommerce
Przed rozpoczęciem usługi opieki nad sklepem internetowym wykonujemy analizę stanu technicznego. Jeżeli w jej trakcie okaże się, że Twój sklep jest zainfekowany to będziesz musiał usunąć infekcję lub wykupić dodatkową usługę usunięcia infekcji w cenie 400 zł netto.
Na czym polega usługa kopii zapasowych w czasie rzeczywistym?
W planach OneNet Admin Sklep Plus oraz Max nasi klienci uzyskują dostęp do unikalnej funkcji tworzenia kopii zapasowych. W jej ramach każda akcja związana z WooCommerce, np. dodanie produktu, aktualizacja stanu zamówienia, rejestracja nowego użytkownika, wywołuje wykonanie kopii zapasowej z ostatnimi zmianami w serwisie. Dzięki temu masz pewność, że w przypadku awarii sklepu nie stracisz najnowszych zamówień.
Wsparcie WordPress w 3 krokach
Wypełnij formularz kontaktowy i opisz swój projekt.
Po przeprowadzanej analizie wyślemy do Ciebie wiadomość z wyceną oraz czasem realizacji.
Rozpoczynamy prace nad Twoim projektem według wspólnie ustalonego harmonogramu prac.